★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 8 月 11 日  星期三   晴天


2010-08-11 分類: 未分類
今朝9點幾起左身~!
10點幾落左銀行入數..跟住去左m記食野~!
朝早唔食m記..真係冇乜好食ha..
 
跟住番左學校拎書~!
以為少左4科..會好輕~!
我頂..3袋書..仲要本本成尺厚= =
癡線..拎到隻手就斷= =
跟住搭的士番左屋企~!
 
番到屋企..終於抄哂成本maths暑作啦ha..
5點去左友愛體館..等齊人搭車出去修頓~!
比架巴士搞到差d遲到..去到上環即刻轉mtr~!
 
7點開波~!
個球證on9..真係好想打佢~!
都唔知係咪收左人錢= =
係咁吹我地走步...收皮啦叫佢~!
起碼吹左我地成20次= =
 
跟住先好笑...第1節完左...鬼記得邊隊開波咩= =
問過球證...佢話"你諗下.."
個下我真係想對佢講粗口...跟係唔撚知先問你啦..我諗下= =
都唔知點撚做球證= =
 
最尾都贏左..45:39~!
我地起碼成廿幾球失誤..都贏6分haha= =
唉..我入得3分..狀態仲係好飄忽= =
 
完左..去左食野~!
領隊請食雪糕haha..
食完9點幾..搭車番左屋企lu~!
發表時間:2010-08-11 11:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


Jeanne_Shum 於 2010-08-12 07:54 PM 發表:
關生勁野 ~ 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔勁呀ha= =
Posted at 2010-08-12 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherryin123 於 2010-08-12 07:04 PM 發表:
cM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-08-12 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chengwinsy 於 2010-08-12 04:07 PM 發表:
CM
恭喜哂^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
ha..thx~!
Posted at 2010-08-12 05:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fofoyuen 於 2010-08-12 01:10 PM 發表:
個球證既專業操守唔係太掂= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢應該番鄉下學過啦= =
Posted at 2010-08-12 01:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2010-08-12 12:53 PM 發表:
放鬆拉;
Cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha..
謝cm!
Posted at 2010-08-12 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



婷; 於 2010-08-12 08:49 AM 發表:
唔好錦la-,-
贏左咪好lo;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..
ha..咁又係^^
Posted at 2010-08-12 01:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]