| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 11 日 星期三  |
| 2010-08-11 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
10點幾落左銀行入數..跟住去左m記食野~!
朝早唔食m記..真係冇乜好食ha..
跟住番左學校拎書~!
以為少左4科..會好輕~!
我頂..3袋書..仲要本本成尺厚= =
癡線..拎到隻手就斷= =
跟住搭的士番左屋企~!
番到屋企..終於抄哂成本maths暑作啦ha..
5點去左友愛體館..等齊人搭車出去修頓~!
比架巴士搞到差d遲到..去到上環即刻轉mtr~!
7點開波~!
個球證on9..真係好想打佢~!
都唔知係咪收左人錢= =
係咁吹我地走步...收皮啦叫佢~!
起碼吹左我地成20次= =
跟住先好笑...第1節完左...鬼記得邊隊開波咩= =
問過球證...佢話"你諗下.."
個下我真係想對佢講粗口...跟係唔撚知先問你啦..我諗下= =
都唔知點撚做球證= =
最尾都贏左..45:39~!
我地起碼成廿幾球失誤..都贏6分haha= =
唉..我入得3分..狀態仲係好飄忽= =
完左..去左食野~!
領隊請食雪糕haha..
食完9點幾..搭車番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-08-11 11:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
唔勁呀ha= = Posted at 2010-08-12 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-12 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
ha..thx~! Posted at 2010-08-12 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佢應該番鄉下學過啦= = Posted at 2010-08-12 01:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..
謝cm! Posted at 2010-08-12 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
婷; 於 2010-08-12 08:49 AM 發表:
唔好錦la-,- 贏左咪好lo;)
|
網主回覆
55..
ha..咁又係^^ Posted at 2010-08-12 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|