| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 15 日 星期日  |
| 2010-08-15 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
開左陣電腦..10點幾落左街食野~!
跟住1點幾同fd出到mk睇戲..
睇step up 3d~!
勁好睇..真係好正~!
冇悶場ha= =
睇完3點幾行左陣...
行到5點幾番左屋企lu~!
番到屋企..原本去練波~!
但係唔記得約左屋企人食飯~!
搞到冇練到= =
|
| 發表時間:2010-08-15 10:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-16 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-16 11:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-16 11:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|