| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 20 日 星期五  |
| 2010-08-20 |
分類: 未分類 |
打番琴日先~!
琴日朝早8點起左身~!
跟住食左d野..10點去左練波~!
練到11點幾...真係仆街= =
爆計...冇哂力...我成個人訓左係個場上面= =
心諗"頂..早知今日唔黎練啦..一陣都唔知點比賽= ="
練完即刻番左屋企訓教~!
諗住盡量抖多d啦~!
跟住訓1陣...覺得個人好凍..但個身係熱= =
跟住我心諗"唔係發燒呀化= ="
一量體溫..仆街..41.幾度~!
即刻食必理痛= =
跟住訓多陣..5點出門口~!
去到7點..比賽啦..真係好黑仔= =
d藥力係車個度唔發作...到我比賽先黎發作= =
個球證又係on99既..真係講起個球證我唔撚火就奇~!
人地打我地手..唔撚foul..走步唔撚foul~!
我地掂親佢地..即foul= =
最離奇係人地進攻犯規..佢foul我地防守犯規囉~!
都唔知係唔係收9左人錢= =
唉..最後都輸左= =
輸了比賽..得了經驗ha= =
跟住成班去左大快活食飯~!
走個陣先好笑..成班都唔識係西環搭車ha= =
跟住好彩見有叮叮..搭叮叮去上環轉巴士~!
11點幾番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-08-20 10:26 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ha..我想架~!
謝cm! Posted at 2010-08-20 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM 身體冇事嘛??要保重呢..比賽的野..一係win..一係lose..所以吾好太在意啊~繼續努力吧^^
|
網主回覆
謝cm!
ha= =
係wo.. Posted at 2010-08-20 04:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo..
55.. Posted at 2010-08-20 04:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
55.. Posted at 2010-08-20 10:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
ok~! Posted at 2010-08-20 10:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|