★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 8 月 20 日  星期五   晴天


2010-08-20 分類: 未分類
打番琴日先~!
 
琴日朝早8點起左身~!
跟住食左d野..10點去左練波~!
 
練到11點幾...真係仆街= =
爆計...冇哂力...我成個人訓左係個場上面= =
心諗"頂..早知今日唔黎練啦..一陣都唔知點比賽= ="
 
練完即刻番左屋企訓教~!
諗住盡量抖多d啦~!
 
跟住訓1陣...覺得個人好凍..但個身係熱= =
跟住我心諗"唔係發燒呀化= ="
一量體溫..仆街..41.幾度~!
即刻食必理痛= =
 
跟住訓多陣..5點出門口~!
去到7點..比賽啦..真係好黑仔= =
d藥力係車個度唔發作...到我比賽先黎發作= =
 
個球證又係on99既..真係講起個球證我唔撚火就奇~!
人地打我地手..唔撚foul..走步唔撚foul~!
我地掂親佢地..即foul= =
最離奇係人地進攻犯規..佢foul我地防守犯規囉~!
都唔知係唔係收9左人錢= =

唉..最後都輸左= =
輸了比賽..得了經驗ha= =
 
跟住成班去左大快活食飯~!
走個陣先好笑..成班都唔識係西環搭車ha= =
跟住好彩見有叮叮..搭叮叮去上環轉巴士~!
 
11點幾番左屋企lu~!
發表時間:2010-08-20 10:26 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


tommykit2010 於 2010-08-20 05:10 PM 發表:
下次做低個球證啦
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha..我想架~!
謝cm!
Posted at 2010-08-20 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chengwinsy 於 2010-08-20 03:35 PM 發表:
CM
身體冇事嘛??要保重呢..比賽的野..一係win..一係lose..所以吾好太在意啊~繼續努力吧^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kinkin0000 於 2010-08-20 02:50 PM 發表:
c0mment~ 陰公=3= 個球證有問題
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
ha= =
係wo..
Posted at 2010-08-20 04:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2010-08-20 12:40 PM 發表:
@@`'咁膠既D人;
唔緊要拉._.下次比心機`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係wo..
55..
Posted at 2010-08-20 04:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2010-08-20 10:47 AM 發表:
Cm;)
下次加油;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
55..
Posted at 2010-08-20 10:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kristy701 於 2010-08-20 10:30 AM 發表:
c0mmEt`
回在日誌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kristy701 於 2010-08-20 10:29 AM 發表:
c0mmEt`
回在日誌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kristy701 於 2010-08-20 10:28 AM 發表:
c0mmEt`
回在日誌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kristy701 於 2010-08-20 10:28 AM 發表:
c0mmEt`
回在日誌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
ok~!
Posted at 2010-08-20 10:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]