★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 8 月 23 日  星期一   晴天


2010-08-23 分類: 未分類
琴晚訓到3點幾嘈醒左= =
隔離屋比差佬拍門= =
 
冇理啦..隔左1陣拍埋我門= =
即刻去左開門...跟住佢問我2點幾有冇聽到d古怪聲= =
我話訓左..聽唔到= =
跟住佢問我有冇人係屋企...跟住我口快快答左...我有冇人關咩事ha= =
跟住比佢串番...仲要比張身份證佢睇= =
唉..早知答有啦= =
 
頂..比佢嘈q醒左...睇電視= =
原來咁夜冇野睇= =
玩wii..一直玩到天光ha= =
 
朝早10點半番左學校...做大哥哥= =
唉..我帶個4個f.1...都係男仔= =
有女仔幾好真係ha= =
 
12點幾走左..同d fd去左屯市食飯~!
食完行左陣屯市...行到3點幾..番左屋企lu~!
 
喉嚨仲係好痛...食哂d藥都係咁= =
急症d藥我懷疑係虧= =
 
聽日練完波去荃灣睇醫生算= =
發表時間:2010-08-23 06:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


chowsy02 於 2010-08-24 10:39 PM 發表:
大哥哥hi!@@
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha..
謝cm!
Posted at 2010-08-25 10:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2010-08-23 11:03 PM 發表:
飲多d水啦^_^
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55^^
謝cm!
Posted at 2010-08-24 10:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chengwinsy 於 2010-08-23 10:00 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-08-24 10:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2010-08-23 09:31 PM 發表:
可能有人死左or家庭九紛..-vv-'
大哥哥~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..可能啦~!
ha= =
Posted at 2010-08-23 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kinkin0000 於 2010-08-23 07:23 PM 發表:
c0mment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-08-23 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2010-08-23 07:17 PM 發表:
急症d藥不嬲冇用=)
cM;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha..係= =
謝cm!
Posted at 2010-08-23 07:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]