| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 29 日 星期日  |
| 2010-08-29 |
分類: 未分類 |
今朝11點幾起左身~!
玩左陣wii..1點幾同屋企人落左樓下食野~!
食到3點幾..番左屋企lu~!
好大雨= =
番到屋企佢停雨囉= =
玩野= =
濕哂個身...番到屋企即刻沖涼~!
係屋企hea到8點~!
去左球會個度幫手搞聯賽d野= =
幫到11點幾...同球會班fd去左食野~!
食完番左屋企lu~!
唉..今晚咁遲訓..聽日又要勁早番學校= =
大哥哥呀= =
我都唔係好大姐...點解要我做= =
|
| 發表時間:2010-08-29 12:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-29 04:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
玩野= =
謝cm! Posted at 2010-08-29 04:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|