| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 29 日 星期日  |
| 2010-08-29 |
分類: 未分類 |
今朝7點起左身~!
8點落左樓下食早餐..食到8點半搭車番左學校~!
番學校見d f.1仔啦都係~!
順便聽埋最悶既f.1迎新日= =
頂..換左新校長..連平時既早會都改埋= =
逢禮拜1,3都要早會囉..咩料= =
頂..而家d f.1幾串= =
真係比佢地激到想講粗口= =
12點幾放左..同d fd去左新墟食野~!
食完去左屯市行街~!
行到4點幾番左屋企~!
番屋企訓左陣~!
7點去左練波~!
d體能操到死左= =
做左起碼200下掌上壓...30下俯臥撐...仲有人力車...癡線= =
做完我隻手冇知覺= =
我寧願跑200個來回換呢d野= =
練完9點幾番左屋企lu~!
而家上下身都散哂= =
冇知覺..死得= =
|
| 發表時間:2010-08-29 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係ha= = Posted at 2010-08-31 10:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
唉..我寧願唔換校長= = Posted at 2010-08-31 10:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo ha= = Posted at 2010-08-31 10:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
婷; 於 2010-08-30 12:20 PM 發表:
休息多D拉;) 不過累還累 一間要黎bbq嫁;)吾黎吾睬你嫁HA;)
|
網主回覆
55= =
ha..一定黎~! Posted at 2010-08-30 12:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mon+wed.. crap...just kill me
|
網主回覆
haha..而家都kill埋我= = Posted at 2010-08-30 12:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-30 12:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo..
我聽到我都以為我聽錯= =
謝cm! Posted at 2010-08-30 12:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|