| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
| 2010-08-31 |
分類: 未分類 |
打番琴日先~!
琴日朝早12點先起身~!
都未試過咁晏起身haha= =
開左陣電腦...落左街食飯~!
食完係屋企hea左陣~!
2點幾去左屯市同個fd行左陣~!
3點幾去買野食..之後4點幾去左個fd屋企bbq~!
同d fd係佢屋企打牌haha..
有贏有輸咁...原本贏緊成舊水..最後計數倒輸50..頂= =
燒到11點幾走左lu~!
|
| 發表時間:2010-08-31 10:36 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ycyyws 於 2010-08-31 06:20 PM 發表:
cmcm!!
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-31 09:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
ha.. Posted at 2010-08-31 09:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha.. Posted at 2010-08-31 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
奇蹟。零 於 2010-08-31 03:01 PM 發表:
倒輸50!?都唔知話你行好運定行衰運~= =" c0mMenT"~~
|
網主回覆
係..冇運行ha= =
謝cm! Posted at 2010-08-31 03:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|