| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
| 2010-09-15 |
分類: 未分類 |
今朝早會執垃圾..
唔駛企出面曬haha~!
頭兩堂econ~!
輝sir冇番..做數~!
唉...未食早餐真係乜都諗唔到= =
計極都錯d數= =
兩堂chi~!
都係講番d問答~!
我亂做都合格haha..
eng,l.s~!
eng..drama..唉..都唔明drama上黎做咩= =
l.s講project d野..笑死haha..
lunch出左去食~!
食完番去lu~!
兩堂maths,1堂m2~!
3堂數學fk= =
癡線架...4c先教緊第1頁= =
我地教到就到第2課= =
m2 on9= =
做2題數...d野多到冇左成個黑板= =
仲要英文先慘= =
放學練波~!
好彩落雨..只係練射波haha..
7點幾走左lu~!
番屋企..換衫..跟住出左去食飯~!
食完9點幾番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-09-15 09:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm!
ha.. Posted at 2010-09-16 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo..差勁遠= = Posted at 2010-09-16 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ycyyws 於 2010-09-16 06:39 PM 發表:
cmcm
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-09-16 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
ha..幾啦= = Posted at 2010-09-16 11:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係呀..
我真係寫得1,2句咋= =
咁都合格囉= = Posted at 2010-09-15 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔明囉= =
謝cm! Posted at 2010-09-15 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|