| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| 2010-09-23 |
分類: 未分類 |
打番琴日先~!
琴晚中秋要係屋企做節~!
冇得出街..唉= =
勁無癮囉...今年中秋..落雨= =
今日終於陽光普照..最緊要有得出街haha..
不過琴日都好既...做完節..同屋企人打牌~!
贏左10幾蚊ha..
發覺打牌真係好累= =
打左3圈..我而經打左10幾個喊露= =
打到12點幾訓左lu~!
|
| 發表時間:2010-09-23 09:25 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-09-23 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..串咀= = Posted at 2010-09-23 05:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
有幾勁= = Posted at 2010-09-23 05:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|