| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 1 日 星期五  |
| 2010-10-01 |
分類: 未分類 |
今朝訓到9點幾比個電話嘈醒~!
跟住唔理冇聽..繼續訓ha
10點又打黎= =
跟住我先記得今日要比賽~!
心諗"仆街..點比賽..琴晚玩到咁癲= ="
跟住12點去到湖蝶灣打~!
去到打第1場..人地棄權~!
要等1個鐘打下場= =
打第2場個陣..仆街..隻手條筋扯住左= =
肯定琴晚玩到隻手咁= =
不過入左球3分...o左..9射都入= =
最後輸5分..唉= =
4點幾番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-10-01 10:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM 下次繼續努力~不過下次比賽前記住吾好玩咁癲..
|
網主回覆
謝cm!
個point係我唔記得= = Posted at 2010-10-02 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-10-02 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔勁..廢= =
55= =
謝cm! Posted at 2010-10-02 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|