| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 9 日 星期六  |
| 2010-10-09 |
分類: 未分類 |
琴晚去左op halloween..
玩鬼屋個陣原本唔驚...點知真係比d鬼嚇到囉= =
玩左2個之後...而經10點幾= =
普通飛真係排隊排到= =
跟住最尾玩左轉過山車同海盜船~!
過山車今次翻新左...爽左好多~!
不過轉既圈多左..玩完腳步唔穩= =
玩海盜船...真係好正..頭尾兩班人玩到好high~!
個控制員唔知係咪玩野..特登越加越快囉...最高個陣90度直插囉咩料= =
玩完見仲有個鬼屋未截人..同班fd拿拿聲衝左去玩..唔駛排隊超正ha
玩完仲諗住玩跳樓機= =
點知所有野都鎖哂...逼住要走~!
跟住落番山..搭車走lu~!
個陣12點幾..仲諗緊搭咩車番去...mtr..bus山哂= =
行左陣見到架n962..即刻衝上去~!
係架車度訓著左= =
番到屯門2點幾= =
發覺咁夜番屋企好恐怖..條街1條友都冇囉= =
|
| 發表時間:2010-10-09 11:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我覺得d鬼嚇完你會好冇隱ha= =
因為你唔受嚇= = Posted at 2010-10-11 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..去啦..玩完你會好high= = Posted at 2010-10-11 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo ha= =
謝cm! Posted at 2010-10-11 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|