| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 14 日 星期四  |
| 2010-10-14 |
分類: 未分類 |
頭兩堂chi~!
可以話係勁想訓教= =
第2堂個陣因為我同贊中近視都唔到出面..所以坐左出去部電腦度睇~!
我同佢係咁玩野haha..狂禁d ans出黎抄haha..
兩堂eng~!
listening...做個4版..我頂佢..每版播同1段錄音1次囉= =
就黎識背...咩料= =
兩堂ict~!
最精神呢2堂ha= =
lunch..留左學校當值~!
當完值去hall幫手招人入體育學會ha= =
一見識既人..就夾左佢過去填form haha..
maths..bafs~!
maths..今堂講d野同琴日m2講d野冇分別囉= =
今堂可以話係第1次上maths唔聽書haha..
bafs..悶= =
禮拜1打friendly...加油呀~!
|
| 發表時間:2010-10-14 07:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-10-15 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
thx~! Posted at 2010-10-14 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
thx..ha.. Posted at 2010-10-14 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..thx~! Posted at 2010-10-14 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|