| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 15 日 星期五  |
| 2010-10-15 |
分類: 未分類 |
頭兩堂l.s~!
都係咁...勁想訓= =
兩堂eng~!
我竟然聽得明個鬼佬教grammar~!
簡直奇蹟haha..
兩堂econ~!
做w.s...做做下突然覺得econ..原來要寫好多野= =
同l.s差唔多= =
lunch出左去食~!
食完番左去..
chi,maths,m2~!
chi..默書~!
都係望住個櫃桶默書haha..
maths..又小測~!
m2..都係小測~!
個腦就爆...2科d野...都係d xy= =
放學去左練波~!
好累..冇乜心機練= =
一hea...即刻比呀sir小= =
d體能今日多左勁多..癡線= =
練完對腳唔係自己= =
|
| 發表時間:2010-10-15 10:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-10-20 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha= = Posted at 2010-10-16 10:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都幾= = Posted at 2010-10-16 10:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-10-16 10:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|