| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 30 日 星期六  |
| 2010-10-30 |
分類: 未分類 |
打番琴日先~!
琴晚班會活動去左梁波屋企打邊爐...
遲到= =
上到佢屋企..成班係到玩wii..成班high打左ha= =
8點幾一路食野..一路睇tv~!
一直玩到11點幾走左lu~!
今日9點幾..番左學校drama..後台冇野做= =
成班一齊食飯個陣吹水吹左勁耐~!
1點幾番去再練~!
2點幾我早走左~!
番屋企換衫..沖涼..坐左陣~!
4點幾出去time square~!
nike staff sell 65折正..
去到我頂多人到...排隊排到出門口= =
買左對籃球鞋..原價1099= =
折左..700幾= =
爽ha..
買完之後...join埋家姐一齊係灣仔個邊食飯~!
食完搭車番屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-10-30 10:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ha= = Posted at 2010-11-02 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-11-02 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-11-02 08:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok啦~!
5..算抵啦= =
謝cm! Posted at 2010-10-31 09:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha,,ok啦~! Posted at 2010-10-31 09:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
婷; 於 2010-10-30 11:00 PM 發表:
又吾叫埋我一齊買:( CoMmeNt!
|
網主回覆
ha..下次~!
謝cm! Posted at 2010-10-31 09:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|