| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 2 日 星期二  |
| 2010-11-02 |
分類: 未分類 |
打番琴日先~!
琴日放學打friendly...
去左新會商會個度打~!
我地b grade要對人a grade= =
初頭比人屈機..後尾轉左陣防守好好多~!
入左4分ha= =
頂..比個大舊佬爆= =
癡線..比佢爆中個氣門...挫中兩條小腿= =
條腰就黎比佢爆到就斷= =
打緊個陣唔痛..
番到屋企黎料= =
今朝起身仲仆街= =
今日~!
開始唔想上m2= =
愈黎愈唔明..仲要教咁快on9= =
|
| 發表時間:2010-11-02 08:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm!55.. Posted at 2010-11-03 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55.. Posted at 2010-11-03 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!我遲d用核彈 Posted at 2010-11-03 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..
謝cm! Posted at 2010-11-03 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|