| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 4 日 星期四  |
| 2010-11-04 |
分類: 未分類 |
頭兩堂l.s~!
傾計傾到勁好笑...
笑到比madam罵先收聲haha..
ict,math~!
ict..最精神haha..
學校雖然封左facebook..但我有程式解封haha..
上facebook冇障礙haha..
math..而家教d野..ok明既~!
算係識做啦ha..
兩堂chi~!
訓著左..超眼訓...好彩部電話震醒左我~!
好彩有部電話..先冇再訓著ha..
lunch..留係學校當值~!
今日班1b唔知做咩食飯前...我喝一聲全部就靜哂= =
平時喝10幾聲都冇反應= =
兩堂bafs,1堂m2~!
bafs..悶到我...訓著左= =
m2..癡線架d公式...有排記...識就識既..不過條公式真係複雜到= =
放學練drama...sound呢個位真係正~!
又唔駛搬搬抬抬haha..
|
| 發表時間:2010-11-04 07:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-11-05 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
係wo..班細佬可能驚冇飯食ha.. Posted at 2010-11-04 11:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都係教緊計音頻,圖像,視像檔案大小~!
好乖ha.. Posted at 2010-11-04 11:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我地傾下計都要鬧= = 雖然係笑得大聲左少少(= = CM
|
網主回覆
係囉..冇哂癮= =
ha
謝cm! Posted at 2010-11-04 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|