| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 12 日 星期五  |
| 2010-11-12 |
分類: 未分類 |
頭2堂chi~!
發夢咁過..冇聽過佢講野~!
2堂eng~!
訓著咁滯...都係發夢咁過啦= =
2堂ict~!
冇聽書...呀sir半個鐘教2課= =
lunch..留係學校當值~!
maths,bafs~!
maths..madam同我地溫番小測d野~!
呢堂終於有聽書ha..
bafs..訓著啦大佬..悶爆= =
小測..ok啦..我諗合格既= =
放學練波...唔知點解教練冇黎= =
冇乜心機練...hea下hea下就走左= =
今日成個人唔知做咩...d狀態冇哂= =
無論上堂同打波= =
|
| 發表時間:2010-11-12 07:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm!
冇囉..唔好亂講~! Posted at 2010-11-13 11:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-11-13 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|