| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 20 日 星期六  |
| 2010-11-20 |
分類: 未分類 |
今朝4點幾醒左= =
5點幾就溫書lu~!
溫到9點幾...打左陣機鬆陣ha~!
諗住打1個鐘再溫..點知打到10點幾= =
同d fd出左新墟買打邊爐d野食~!
買完之後去左個fd屋企...同個fd慶祝生日~!
打邊爐個陣...陳聰係度慘叫haha..
打完執野..玩wii~!
成班玩wii玩到傻左= =
high大左ha..
6點走左lu~!
揭生生日快樂~!
|
| 發表時間:2010-11-20 06:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-11-23 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
thx= = Posted at 2010-11-22 08:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-11-22 08:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55.. Posted at 2010-11-21 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!ha.. Posted at 2010-11-21 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ming_j 於 2010-11-20 09:26 PM 發表:
cmcm,大家都要加油;)
|
網主回覆
謝cm!
大家咁話啦^^ Posted at 2010-11-21 10:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-11-21 10:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀= = Posted at 2010-11-21 10:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..thx~! Posted at 2010-11-21 10:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|