| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 24 日 星期五  |
| 2010-12-24 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
開左陣電腦..11點幾出左去lu~!
同d fd出左mk唱k...成班high大左..
個耳膜就黎穿囉..差在個喇叭未爆= =
今日玩到都幾癲ha..
唱到3點幾..同佢地行街~!
行到腳痛..6點幾番左屋企lu~!
期待聽日haha..
|
| 發表時間:2010-12-24 06:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ha..係 Posted at 2010-12-25 05:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-12-25 05:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
ok.. Posted at 2010-12-25 05:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|