★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 12 月 25 日  星期六   晴天


2010-12-25 分類: 未分類
今朝7點幾起左身lu~!
8點幾出左門口..去op正ha..
 
不過一路搭車..見到個天好陰= =
心諗"去op先黎落雨..唔好咁玩好wo= ="
 
去到9點幾10點...琴日我地唱k high大左..
今日全部喉嚨痛haha..
勁多人囉...可能聖誕節既關係= =
 
第一樣野緊係玩新個個既機動遊戲啦...
唔係講笑..玩完真係有少少見暈...跟住行左陣就冇事lu..
跟住再玩跳樓機...其實都冇乜野..唔覺好激= =
可能玩完個翻天覆地..覺得而經冇哂刺激感haha..
 
玩完再玩過山車...我地4個岩岩坐哂最頭個卡...
最頭個位係最high架囉我覺得...玩完大家d頭髮亂哂...笑左勁耐囉ha..
 
跟住玩海盜船...呢個反而冇乜人玩...唔駛排隊ha..
跟住去左食野..
跟住玩飛天千秋...排左都幾耐下..
玩完之後1點幾..跟住行左個d中華鱘館..海洋館..
 
睇完之後...跟住去玩越礦飛車...今次我地坐最尾ha..
玩完落雨囉fk..跟住玩埋滑浪飛船..
因為係唔係都濕身...不過好凍囉d水= =
 
玩完3點幾..跟住換完衫就走lu~!
落雨好掃興囉= =
 
各位X'mas呀ha..
 
發表時間:2010-12-25 06:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


cherrywong61 於 2010-12-27 02:24 PM 發表:
CM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-12-27 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2010-12-27 08:48 AM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-12-27 09:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2010-12-26 10:21 PM 發表:
翻天覆地好可怕:s
跳樓機我唔敢玩囉.!
關生你bg首歌我好鍾意xd
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔係咁可怕姐ha..
你玩完翻天覆地..就覺得跳樓機好無聊haha..
我都係wo..
謝cm!
Posted at 2010-12-27 09:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2010-12-25 11:54 PM 發表:
冇一開始落咪好囉;)
除左熱水同暖水有咩水唔凍吖~.~''(事實)
成日去OP` HAPPY DAY la.
merry christmas
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha..係
咁又係= =
haha..
x'mas
Posted at 2010-12-26 12:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2010-12-25 07:32 PM 發表:
新個個真係幾好玩.可惜上次玩得3次趕住走
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都好啦3次..
我玩得2次就要走lu= =
謝cm!
Posted at 2010-12-25 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chengwinsy 於 2010-12-25 06:41 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-12-25 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]