| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
| 2010-12-25 |
分類: 未分類 |
今朝7點幾起左身lu~!
8點幾出左門口..去op正ha..
不過一路搭車..見到個天好陰= =
心諗"去op先黎落雨..唔好咁玩好wo= ="
去到9點幾10點...琴日我地唱k high大左..
今日全部喉嚨痛haha..
勁多人囉...可能聖誕節既關係= =
第一樣野緊係玩新個個既機動遊戲啦...
唔係講笑..玩完真係有少少見暈...跟住行左陣就冇事lu..
跟住再玩跳樓機...其實都冇乜野..唔覺好激= =
可能玩完個翻天覆地..覺得而經冇哂刺激感haha..
玩完再玩過山車...我地4個岩岩坐哂最頭個卡...
最頭個位係最high架囉我覺得...玩完大家d頭髮亂哂...笑左勁耐囉ha..
跟住玩海盜船...呢個反而冇乜人玩...唔駛排隊ha..
跟住去左食野..
跟住玩飛天千秋...排左都幾耐下..
玩完之後1點幾..跟住行左個d中華鱘館..海洋館..
睇完之後...跟住去玩越礦飛車...今次我地坐最尾ha..
玩完落雨囉fk..跟住玩埋滑浪飛船..
因為係唔係都濕身...不過好凍囉d水= =
玩完3點幾..跟住換完衫就走lu~!
落雨好掃興囉= =
各位X'mas呀ha..
|
| 發表時間:2010-12-25 06:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-12-27 06:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-12-27 09:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
翻天覆地好可怕:s 跳樓機我唔敢玩囉.! 關生你bg首歌我好鍾意xd comment:)
|
網主回覆
都唔係咁可怕姐ha..
你玩完翻天覆地..就覺得跳樓機好無聊haha..
我都係wo..
謝cm! Posted at 2010-12-27 09:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
冇一開始落咪好囉;) 除左熱水同暖水有咩水唔凍吖~.~''(事實) 成日去OP` HAPPY DAY la. merry christmas
|
網主回覆
ha..係
咁又係= =
haha..
x'mas Posted at 2010-12-26 12:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
新個個真係幾好玩.可惜上次玩得3次趕住走 comment
|
網主回覆
你都好啦3次..
我玩得2次就要走lu= =
謝cm! Posted at 2010-12-25 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-12-25 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|