今日有美術堂a ma~_~
我地美術要做隻手...ge模型..-__-
係晏就不停咁整= =
叫埋糖黎幫手....
搞到超xx(漂亮的相反詞)的
之後做la~做la~
做到1點10個字先搞掂...
我地超驚a!!=口=
几驚遲到a.口.
之後部電梯又差唔多層層停wo...激死= =
不過......好彩唔怕遲到........(閱讀全文)
今日..派左lit
講完= =
梗係無可能ga la
hoho~~
我lit....竟然合格a!!!!!!-口-"
我呆了.........
好似係...............lit第一次合格= =|||
下次一定要再次合格~>v<