BB蕉0)0
超火囉-_-我,宜同怡啦去蝴蝶灣到霸爐-_-佢地尼到啦-_-之後樺就話我地
做乜咁耐都地透爐嫁@@好肚餓呀-_-
我就串佢:咁叻你尼做囉-_-幫你霸左爐仲想點呀=_=燒埋比你 餵埋你食呀
咁先得呀-_-之後銘叫我唔好咁火-_-仲話講得好-__-分明排斥你啦^__^
而家又唔係我錯呀-_-超唔鋸囉-_-不過=_=好多人燒比我食-_-勁正0)0
after that就去左沙灘玩-_-哥哥係咁放d沙比曉玲同月玲到-_-我同宜係咁
笑-_-仲玩左數字ball同閃避ball-_-又玩左糖痴豆-_-
玩到勁估@@
排王之王-_-
BB蕉之後出左去搵老豆老母食野-_-老豆話打邊爐@@but
呀媽話想去食排王之王-_-then就call左家姐去食-_-我叫左
個xxx牛排(唔記左叫咩-_-)
成295蚊-_-呀媽叫左個和牛-_-家姐冇叫到因為食左野-_-之
後-_-尼到-_-
我個個勁大塊-_-好彩老豆冇叫姐-_-4個就食啦-_-竟然比我
見到個靚仔侍
應^__^呀媽仲叫左鵝肝-_-我覺得勁難食又臭@@我同呀媽
冇吞到-_-仲嘔
左出尼-_-家姐同老豆都話幾好呀-____-d牛排7成熟-_-都有
好多血-_-呀媽
敢食佢正食邊-_-勁飽囉-_-最後叫左個甜品就係我最中意
食既芝士cake
------>紐約味XD超好味^__^