| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 10 日 星期三  |
考試的第三天  |
分類: 未分類 |
金日考數-_-
唔識做@_@
都唔明佢想點-_-
一定唔合格囉-_-
一早就做晒,,仲有15分鐘,,我就係到畫左個公仔(男仔尼嫁)超帥的>_<|||
死得啦
我科科合格,,m姐話送野比我嫁-_-
而家.....唔得啦
吊-_-死人人明明出咁鬼難既野-_-
想我唔合格咩0)0?
聽日考英文-_-
唔洗溫,,正呀-_-,,
|
| 發表時間:2008-12-10 06:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
PK佬 於 2008-12-10 09:50 PM 發表:
HIHI''=] +油努力吧''=]^^
|
網主回覆
好似考到下個禮拜4-_-
Posted at 2008-12-10 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀0)-
係明明出嫁@_@ Posted at 2008-12-10 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|