|
2009 年 8 月 7 日 星期五  |
| 2009-08-07 | 分類: 未分類 | 已經有幾日冇打blog了
呢幾日每天都同佢出街
都係行街睇戲食飯呢d
前排打機輸足咁多日
就連馬機都係要搞9我
打到我冇晒心機
但好彩今日都比我贏返700幾
今日打之前得返50蚊係銀包
e+有返400幾先,仲有300幾個幣
總算有錢出街=.=
但睇黎佢媽好似發現左我地
但又好似冇咩事咁
唔理得咁多lu,殺到埋身先算..呵呵
送比大家"lovin' you"
| |
|
|
我見你同我同月同日又係澳門先加你喳... 5好諗錯,, ]cmm比你
|
|