SandySumSum
暱稱: S-A-N-D-Y
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-28
Merry Christmas
Christmas party 翌日
Christmas Party
2007-12-19
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
HOING's xanga
Natalie Yip' s Xang...
Stephanie's Xanga
我表妹Zoe 7-8個月
我表妹Zoe 8-9個月
茵茵的XANGA
華研國際音樂 S.H.E 首...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 86
今日人氣: 24
累積人氣: 2212
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


好玩的一天~ 分類: 未分類

今日珍妮花, HOING, Chevonne, Stephanie 黎左我屋企玩~
但係Stephanie食完野就要返去俾 Kitty Leung 糟室~ 慘
死人 Stephanie 唔食曬d野, 十分浪費~
佢話佢唔鐘意食mushroom 同菜~ 勁偏食~
我地今日玩左
badminton    UNO   大富翁   波子棋   etc.....
第一次玩大富翁....
輸曬...
第二次玩大富翁...
都係輸曬....
第三次玩大富翁....
即係落左去籃球場之後..
即時轉左運~呵呵~~
成為大win家~
籃球場真係我的轉運點~
等我今晚行多幾轉~
因為聽日派成績表~
要好運d先得~

珍妮花, 你唔好咁唔開心啦~
我都知, 俾人踢出A 班的感覺真係好難受
亦都唔係我地想像中咁易接受得到~
但係你都要+油呀~
如果冇信心的話, 失敗率就會升好多
所以一定要對自己充滿信心, 有90%會成功家~
但係如果你不幸冇得去番A班, 都冇緊要
你響第二班都會識倒一d要好的朋友
唔會寂寞家~

仲有你呀hoi ng~
你俾人的感覺係一個好開朗的女仔~
同你一齊的感覺真係好好~
你都唔好咁擔心聽日啦!
都係要+油啦~ 努力
全力以赴, 做到最好~

你地兩個唔好咁擔心啦~ 今晚好好訓一覺

明天會更好~




訪客留言 (返回 SandySumSum 的日誌)


ApRiL413 於 2007-07-09 07:52 PM 發表:
hi~cM=)*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]