今日珍妮花, HOING, Chevonne, Stephanie 黎左我屋企玩~
但係Stephanie食完野就要返去俾 Kitty Leung 糟室~ 慘
死人 Stephanie 唔食曬d野, 十分浪費~
佢話佢唔鐘意食mushroom 同菜~ 勁偏食~
我地今日玩左
badminton UNO 大富翁 波子棋 etc.....
第一次玩大富翁....
輸曬...
第二次玩大富翁...
都係輸曬....
第三次玩大富翁....
即係落左去籃球場之後..
即時轉左運~呵呵~~
成為大win家~
籃球場真係我的轉運點~
等我今晚行多幾轉~
因為聽日派成績表~
要好運d先得~
珍妮花, 你唔好咁唔開心啦~
我都知, 俾人踢出A 班的感覺真係好難受
亦都唔係我地想像中咁易接受得到~
但係你都要+油呀~
如果冇信心的話, 失敗率就會升好多
所以一定要對自己充滿信心, 有90%會成功家~
但係如果你不幸冇得去番A班, 都冇緊要
你響第二班都會識倒一d要好的朋友
唔會寂寞家~
仲有你呀hoi ng~
你俾人的感覺係一個好開朗的女仔~
同你一齊的感覺真係好好~
你都唔好咁擔心聽日啦!
都係要+油啦~ 努力
全力以赴, 做到最好~
你地兩個唔好咁擔心啦~ 今晚好好訓一覺
明天會更好~
|