今日派成績表, 考得不錯, 入倒A班~開心~
今日跳舞上point, 我覺得我愈來愈唔店~ 我響中間上point, 好唔店, 企唔穩, 腳陣陣咁, 唉~ 我要勤+練習先得啦~
聽日係哈利波特第一日上映 好緊張呀~我一定要去捧下場~ 聽日同家姐睇早場 因為平d 嘛~ 就算平d, 都係超貴的~
HOi Ng 佢真係唔得啦~ 佢會入C班 但係我地依然係好朋友嘛~ 唔使擔心, 我地有緣再相見啦~ 珍妮花, 你得左啦 唔使再禁擔憂啦~