琴日脫左兩隻牙,
琴日夜晚痛死我啦,
講野都好困難, 何況係食野呢?
今日就好好多, d都唔辛苦~
我超唔想學琴呀
但係開左個頭又唔通唔做番個結尾咩?
我做人的原則就係唔會遇到困難就會放棄!
我一定要堅持到底呀!
我一定可以做到~
呢幾日俾大長今纏身
真係15 16, 唔睇唔舒服呀
一睇不可收拾, 實在令人感動呀
我咁樣講唔係因為李英愛做戲做得好~
佢又唔係唔好, 但係有時d戲就屎左d
我最想睇的係韓尚宮娘娘呀~
梁美京d戲真係好過李英愛好多
呢d戲的唯一缺點就係冇咀戲....
算啦, 睇喊戲補番數啦
佢d 喊戲攪到我都想喊
本人亦都漸漸崇拜佢~
本人覺得佢都ok靚,
而且佢有一種我地說不出的女人氣質~
我逢親鐘意的藝人都係一d 有氣質的明星
我從來都唔會鐘意一d假假的明星
有d明星的氣質係辦出黎, 一d都唔真, 例如:容祖X啦
總之好戲之人我就一定會崇拜, 不過要睇下我鐘意的程度~
|