星期一在暑假黎講係最得閒的,
只係朝早跳番幾 part 舞就攪店啦
等我講下我個暑假時間表俾大家聽下啦~
星期一: 整係朝早響沙田ISDS
星期二: 朝早響沙田ISDS, an 奏去學日文
星期三: 朝早響沙田ISDS, an 奏去荃灣跳IF 同 G6
星期四: 朝早響沙田ISDS, an 奏去學日文
星期五: 朝早響沙田ISDS, 夜晚去學口琴
星期六: 朝早響Kowloon Bay ISDS, an 奏學琴
係度Down 聲先, 去 Kowloon Bay 會容易盪失路
星期日: 朝早去荃灣跳IF , an 奏終於得閒啦
今日終於掛曬我地隻舞啦, 仲以為佢會排唔曬, 要我地開 OT tim....
好悶呀, 唔想做暑期作業呀, 見倒本 Daybook 就想死
我寧願做千千萬萬條數都唔做英文呀!
我今日寫d野真係好無聊呀, 大家唔好見怪
我今日寫Blog 只係為左消磨時間, 冇咩想特別記載
|