今日朝早去沙田, 上金毛絲王堂真係好無聊
佢滋都唔笑, 由其係做Bar
上Jazz的時候又唔小心跌落地上,
我都唔知自己點解自己會無端端仆倒~
痛鬼死我, 番到黎隻腳同隻手都魚左, 慘~
番到屋企睇大長今大結局, 想睇下崔尚宮死個集
聽日研究下係第幾集先!
琴日睇左14歲媽媽, 都ok啦
我就黎14歲, 所以對呢套戲都幾身同感受
(Although 我冇大肚)
好彩一個禮拜先做一集, 如果唔係就追劇追到我傻啦!
宜家追強劍已經追到我氣咳~
聽日就係我第一次 ISDS 上point, 好緊張呀
之前因為上個星期三我去左削牙, 冇返到
星期四個死 ZL 又話唔上 point, 要做 centre wor....
所以攪到聽日先係我的第一次...
今日去學日文, 仲以為佢會派番上之的測驗tim....點知佢話唔派住
今天學左好多野呀~
例如點樣介紹自己啦! 同埋幾個國家的名
教左韓國啦, 日本啦, 中國啦, 香港啦, 美國啦, 英國啦
中國好難讀, 好鬼麻煩!
|