今日ISDS, 紙碗竟然冇返
攪到我同茵茵冇野食, 差d餓鬼死我
平時紙碗成日同我爭玩Cooking Mama
今日冇人同我爭玩我竟然會感到空虛.......
終於自己整倒主題啦, 但係始終覺得唔係好靚
等我叫茵茵同我整個靚D的先,
宜家突然愛上蕭亞軒,
所以話呢, 我係一個有眼光的人
蕭亞軒響新城拿到好多獎,
佢成為最多獎拿的女歌手, 成功打敗容祖兒
也成功消除我的眼中釘
而我不嬲都鐘意的S.H.E, 都響新城中成為最多獎拿的組合
也成功打敗 Twins
所以就話呢, 我鐘意的都係有實力的歌手
佢地係靚, 不過最賣得的都係佢地的歌聲,
佢地的實力都受到好多人的肯定, 佢地唔似英皇個d人整係賣樣
講真個句, 其實我覺得英皇全部歌手都係廢的
本人覺得唱得歌的只有泳兒, 佢把聲係得的, 只不過係入錯公司...
|