今日無無聊聊又過一日
放完左暑假, 連我呢d平時極愛跳舞的人都唔想去跳, 你話死唔死?
不過本來今日有兩堂, 我都頂硬上上左一堂IF
下奏個堂係liuliu教, 所以唔想上, 放棄!
個個死人紙碗竟然叫我睇佢個blog, 點知你地知唔知個blog有咩?
係有S.H.E 落左妝之後個樣, 仲話Selina係最樣衰
我諗佢都係未死過, 竟敢講我偶像的衰野
其實我覺得只係角度的問題,
佢地3個如果唔做show 時, 好多時候都係素顏look, d人冇野搵野講
好心你啦紙碗, 唔識分是非, 就亂咁擺人d相上去
我要唱衰你呀紙碗~~~~
精精地竟delete佢地d相, 擺d更加靚的素顏look相上去
抵你蛀左三隻牙....
今朝有冇刷牙?
我唔睇你個blog啦, 見倒都激鬼氣
Selina係我心目中係最靚, 你地d人唔識野
再鬧多你一件事
你個blog真係好唔掂呀, 好難睇~
成日入你個blog部腦都好似hang hang地咁
change change 佢啦唔該!
為何時間總是那麼急 為何見面卻又要分離
難道不能一直守候在一起
一起快樂一起歡笑一起到天明
誰來告訴我 為什麼 是你
我管不了 顧不了 躲不掉 在我的
腦裡心裡夢裡 全都是你 想你~~
來自S.H.E 的白色戀歌
呢首歌真係好掂, 大家聽聽
不但旋律好, 而且歌詞都好掂, 當然啦, 都要S.H.E唱得好先得
|