好令呀Selina呢個樣, 佢笑得超甜的!
HOING 入倒A班, 我真係超開心的 之前仲因為hoing 唔同我一班而唔開心左幾日, 但係宜家開心返哂啦,
亞婆走左啦, 屋企變得有點兒空虛, 希望佢好快就返 佢應承我同家姐好快就返, 但係都唔知係唔係! 真係有d掛住亞婆同埋舅父呀 我舅父有排唔會再返黎啦, 因為佢好忙, 不過佢宜家打算搬出Auckland, 第日想探佢都近d, 整係搭plane就得, 唔使再搭車!