好耐冇寫過啦, 今日終於有時間店下部腦!
開左學之後一直都好忙, 都幾多功課
今日我要演講, 真係唔好彩, 我會抽倒係全班第一個
但係今日反而唔係好驚, 只係有些少緊張!
宜家我同珍妮花坐, 我覺得好幸福~~佢竟然會坐我後面, 講真, 我真係唔太想!
hoing生左日啦, 我仍然未買禮物俾佢,
我真失敗, 對唔住呀hoi ng,
我發覺我地真係好有問題, 冇講過野不特只, 仲好似成日都冇見過面
我同佢一齊我真係覺得好辛苦,
可能佢鐘意同d書呆子一齊研究讀書方法!
而我就完全相反, 我比較鐘意同鐘意玩的人一齊,
好像珍妮花, Hoi 同Venus
Venus 程好似成為左我最好的朋友!
我覺得好開心可以識倒一班鐘意玩的同學,
可能佢都會覺得識倒我呢個咁愛玩的朋友真係唔好!
所以佢宜家愛上葉琛x, 喜歡同佢研究功課!
朋友的出現唔係想令到我地的生活冇咁寂寞嗎?
點解我同佢一齊時冇話題, 感覺上更加寂寞?
88啦, 我地3年的感情!
突然好想大哭一場, 將我同佢的事統統忘掉! 來一個新開始吧, 山地!
|