SandySumSum
暱稱: S-A-N-D-Y
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-28
Merry Christmas
Christmas party 翌日
Christmas Party
2007-12-19
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
HOING's xanga
Natalie Yip' s Xang...
Stephanie's Xanga
我表妹Zoe 7-8個月
我表妹Zoe 8-9個月
茵茵的XANGA
華研國際音樂 S.H.E 首...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 86
今日人氣: 9
累積人氣: 2197
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


從未試過.... 呆滯 分類: 未分類

我從來都未試過咁樣, 每次學校要分組做project, 我都一定會同佢
但係今之HE......話說琴日.....
T. Yeung 話HE project要兩個人一齊做, 我個心即刻驚一驚
我響度諗我同邊個一組呢?
佢一定唔會同我啦, 佢宜家有新 fd, 唔會再同我啦, 貪新忘舊的衰人
佢有新fd咁又點, 我都有, 而且多過佢好多!
我有venus程, 珍妮花, hoing, stephainie, chevonne, 大把, 多到數唔哂
其實我個心真係好難受, 好似間接地冇左我最好的朋友!

等我俾一條題目你地估啦!
一個朋友係我由5年級開始識,
初初我係班房, 我覺得佢好陌生, 唔敢同佢做朋友
之後, 老師仲要編佢坐我後面, 我真係好驚同佢相處唔黎
但到左之後, 我地竟然成為左好朋友, 真出奇!
而另一個朋友係係summer course識
我地日日都一齊玩, 講笑話!佢有時仲會教我功課~真係好fd!
我第一眼見倒佢, 就知道佢係一個好易相處的人!
咁究竟我同邊個的友誼會維持得比較耐呢?
好多人都話係前者, 話哂都算係由細玩到大
但係係大錯特錯的, 後者比較好傾

算啦, 我地友誼變質啦, 冇得挽救啦!
我地宜家究竟係冇話題, 定係冷戰中呢?




訪客留言 (返回 SandySumSum 的日誌)


ho-i. 於 2007-09-14 11:23 PM 發表:
打 咁 大 段 野 既 @@

算 啦 sandy
你 同 佢 係 兩 個 世 界 既 人
識 新 朋 友 好 過 再 佢 糾 纏
不 過 又 真 係 幾 可 惜 既 ...
識 左 咁 耐

唔 使 唔 開 心 架 ^____^
有 好 多 朋 友 架 嘛 你 !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JEN 於 2007-09-14 08:27 PM 發表:
嘩~車你打左好多野喎= ="

唔好咁啦~就算冇左佢都重有我地陪你家嘛^___^
(點解咁似我F.1個年個件事= =")
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chxvon 於 2007-09-13 06:22 PM 發表:
我以前小學有個死黨
一年班已經識佢
好o岩key咁喇
跟住F.1升F.2 o個個暑假尾
佢要去英國讀書
我同佢發生o左D事
之後好似已經唔當我係佢best friend
我都有喊過o架 話曬成七年囉
後來F.2時已經知道佢變曬
以前佢好乖好靜o個類
變o左好寸又講粗口又唔妥佢父母又要潮o個D..
於是以後我同佢o個段就只會成為好快樂o既回憶

唔明囉.
總之人真係好善變.

算喇 你都係無謂諗咁多
傾得埋咪傾囉
全班都係friends
不過總會o係心目中有高低位置
你o地一齊三年真係真係算長時間
我明白你真係唔想失去佢
咁人會變o既 唔同時間會覺得自己想擁有o既o野唔同
你放鬆d 可能幾年後你o地會再次傾得埋
你同佢一齊經歷過已經係人生中一個美好的回憶
點解你唔選擇忘記你同佢o既傷悲呢
無謂計較喇
君子之交淡如水
反正死o左就乜都冇o架喇

好似好無厘頭 無喇喇留言畀你..=_="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]