我從來都未試過咁樣, 每次學校要分組做project, 我都一定會同佢
但係今之HE......話說琴日.....
T. Yeung 話HE project要兩個人一齊做, 我個心即刻驚一驚
我響度諗我同邊個一組呢?
佢一定唔會同我啦, 佢宜家有新 fd, 唔會再同我啦, 貪新忘舊的衰人
佢有新fd咁又點, 我都有, 而且多過佢好多!
我有venus程, 珍妮花, hoing, stephainie, chevonne, 大把, 多到數唔哂
其實我個心真係好難受, 好似間接地冇左我最好的朋友!
等我俾一條題目你地估啦!
一個朋友係我由5年級開始識,
初初我係班房, 我覺得佢好陌生, 唔敢同佢做朋友
之後, 老師仲要編佢坐我後面, 我真係好驚同佢相處唔黎
但到左之後, 我地竟然成為左好朋友, 真出奇!
而另一個朋友係係summer course識
我地日日都一齊玩, 講笑話!佢有時仲會教我功課~真係好fd!
我第一眼見倒佢, 就知道佢係一個好易相處的人!
咁究竟我同邊個的友誼會維持得比較耐呢?
好多人都話係前者, 話哂都算係由細玩到大
但係係大錯特錯的, 後者比較好傾
算啦, 我地友誼變質啦, 冇得挽救啦!
我地宜家究竟係冇話題, 定係冷戰中呢?
|