今日星期日, 狂做功課, 是關前兩日冇動過工
多謝Chevonne留咁大個言俾我
聽日就係Rainie楊丞琳出碟的大日子, 真係好期待呀
所以為左慶祝佢的新碟任意門的出生, 我就將成個blog都轉左楊丞琳
第日先轉番做S.H.E, 對不起呀, S.H.E
真巧合, 我鍾意楊丞琳, 佢的新碟叫任意門, 剛剛同我鐘意的多啦甲夢我法寶一樣名
我諗過啦, 我唔會再學口琴住啦, 我要學完鋼琴8級先會再踏上學口琴的旅程
又有多一個助人為快樂之本的例子啦
今日幫左hoing scan左黃金寶篇野,
又幫佢影印埋, 做完之後, 我覺得好開心, 呢種開心係由心生的
對唔住, 演講癮又起啦
今日又多一件開心事, 就係我已經儲齊哂所有多啦甲夢7-11印仔啦

|