琴日係李晴芝的生日, 生日大快樂~
我整左個足球機俾佢做生日禮物, 佢開心到死
仲記得我地上年一齊去camp, 一齊玩足球機的開心日子
家姐同melody一組, 我同李晴芝一組, 如果我冇記錯, 我地應該係勇奪第一名
希望今年都可以去有足球機的camp啦~
今日係我屋企樓下的水運會, 我參加左一個項目---25米自由式
本來同家姐一齊參加, 但係可惜家姐唔游得.....
都唔知點解我整係參加左1個項目都會變左參加5個項目
結果當然係好好啦, 拿倒4個獎牌 , 3銀1銅
開心極了, 這是我一生人最光榮的一次, 也是我第一次以自己的努力去拿獎牌
記得小學6年級的時候, 我入左跑步接力隊, 不過只係後備
我入個組氣勢好勁, 結果勇奪金牌, 後備都有得拿, 不過個次我都唔算係以自己的實力去拿
所以今次水運會能夠有咁的成績, 我真係好開心~
|