今日累死, 忙死, 眼訓死, 都唔知我第日係點樣死~
今日狂做Home E Project, 最衰個hoing, 部腦成日壞壞地
幸好有S.H.E 的美妙歌聲陪住我, 我先唔覺得悶
S.H.E 真係我一生人中最大的動力~ 謝謝3位
真係好憎個陳寶瑤, 佢真係串到爆
有一次我同佢講話我21號唔可以去九龍灣coaching, 因為唔得閒
佢竟然話"係你自然放棄機會咋", 佢使唔使咁講野呀~
就算chole跳得幾唔好, 佢都一笑置之, 原全唔理, 不過咁樣會害死人家, 佢簡直係害群之馬
佢唔話佢緊係因為佢驚chole話俾范絲燕聽"陳寶瑤教得唔好, 成日話我"
睇電視d有米人都係咁樣告狀......
聽日又要返學啦, 超不想的
明明話今年係60周年, 所以冇qe
但係到頭來都係一科科咁俾test, 學校冇口齒, 亦冇天理~~~~!!!
Phy 又唔講範圍, 都唔知個mr ho 攪咩....
|