舜 ;)
渺 小 的 我 _ 只 忠 於 自 己
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


眼 淺 =[ 分類: 未分類

今朝7點半先起身- -

冇辦法再行路番學...因為 ''

吾夠時間-.-"

所以去左搭車...

今日算luCky  冇塞車同吾洗等好耐就有車到.."

HAPPY READING TIME " JANE好搞笑Xd

電腦 " 整GAME MAKER

MUSIC " 好彩吾洗交歌詞,,,

ENG " VERY BORE ! [[希望會好D..]]

CHI " 講真啦  中文堂!  我丞應..系最悶既一堂"

       不過,,亦都系最學到野既唯一一堂..

LUNCH TIME " 今日遲左起身,,冇帶錢-_-" !  撞到xxx喎Xd"

I.S " 今日梁SIR冇番啵..不過我地都有上科學堂!!  "有第2個黎代課..

冇班主任堂就放學  ! "  超正牙"  第1次甘早放咋=口="

 

今晚好開心牙  不過..其實我0.0"  吾講LU Xd"  閃x〕






訪客留言 (返回 Sara146 的日誌)


大琦`=] 於 2008-01-05 09:45 PM 發表:
點解你地個個都唔打XANGA架..-,-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈  我都吾知牙x} "  不過你都要多D上黎cM呀!  ' 'Xd
Posted at 2008-01-07 07:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Janee 於 2008-01-05 12:29 AM 發表:
登入左,,再比CM你@@'
今日真白痴!唉*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈  你好搞笑牙Xdd"   不過點解你話今日真白痴既
Posted at 2008-01-05 03:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*小J 於 2008-01-05 12:27 AM 發表:
冇人俾cm你,,
我比CM你喇!!哈哈=)
今日我都唔想笑..但係唔知點解會咁既呢??
之後我都有好好咁分享喇...係咪?!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thZ你個cM先       系牙,,你之後都有好好咁分享Xddd"
Posted at 2008-01-05 03:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Sara146
暱稱: SARA
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
2015-01-26
2014-10-02
2014-09-09
2014-09-08
2014-09-08
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
謠'''=]畫板~~
Jenny既日記喔
Yan板板∼
[江]德德既畫畫畫畫板...
牙恆**XG
我既畫畫畫畫板;]
肥 沈 XG""
銘 XG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 458
留言總數: 519
今日人氣: 54
累積人氣: 56375
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed