舜 ;)
渺 小 的 我 _ 只 忠 於 自 己
2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


{囍}愛我笑Xp?! 分類: 未分類

嘻..XP   原來我發覺太耐冇日記lu...

今日2點幾先起身=3=

最衰訓遲左,,教到冇練過琴就學琴喇=.="  

預左吾多吾小都俾人罵架喇=____="

學完琴就開電腦lu  xD"

oN msN見到傻瓜xD     呵@@"

今日成日都打機=.="

不過搵到好多好好好多好好好聽既歌xDDDD"

最近好鍾意玩熱舞=3=

甘我又吾系淨系玩既-3-

都有做功課Xd   不過吾多=.=

原來傾得耐電話會好想嘔同頭暈=3=

多得傻瓜  我先知"阿四"呢首歌甘好聽=.="

不過我勁liKE普通話版啵xD"    嘻我仲未借40本好書同中史既書牙=________=    hElP"

↓↓今日既失敗之作牙XP

今日既失敗之作=_____="

都系今日既失敗之作牙-_______-"






訪客留言 (返回 Sara146 的日誌)


Jessica 於 2008-02-06 02:08 PM 發表:
我都好耐冇上過尼....
留個cM俾你洗....
吾洗多謝我啦...
祝你forever開開心心!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點 都 要 講 番 聲 ‵ 多 謝 既 " 
你 都 要 永 遠 開 心 牙XP    新 年 快 樂 牙 > _ <
Posted at 2008-02-07 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mikybb8 於 2008-02-04 08:27 PM 發表:
嗯嗯"我都認同Jane的話=]

"傻瓜=袁紹良
你地一定拍緊拖..
呵呵*=)"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=____________________="吾系牙 !
Posted at 2008-02-06 12:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Janee 於 2008-02-03 08:30 PM 發表:
傻瓜=袁紹良
你地一定拍緊拖..
呵呵*=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻瓜點會等於袁紹良喎=.="     佢=白痴XP    哈@_@"
Posted at 2008-02-03 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雪k 於 2008-02-03 12:41 PM 發表:
呵~
第1""
新年快樂!/\/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^系既,,,新年快樂x}
Posted at 2008-02-03 03:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Sara146
暱稱: SARA
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
2015-01-26
2014-10-02
2014-09-09
2014-09-08
2014-09-08
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
謠'''=]畫板~~
Jenny既日記喔
Yan板板∼
[江]德德既畫畫畫畫板...
牙恆**XG
我既畫畫畫畫板;]
肥 沈 XG""
銘 XG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 458
留言總數: 519
今日人氣: 134
累積人氣: 56072
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed