9月1日~新的開始。  |
唔好意思=^=||
懶左好多tim~我番左一個月大陸~有寫日記架!+不過你地知啦=_=||成個月咁長...冇可能打曬上來~所以就大約講下啦=^=
我舅母做生意既~好有腦~我番去就順便幫手同攞下經驗~~真係幾成功喎!我都可以開間鋪頭~哈哈...當然我都冇時間做dd事~ (真係好簡短既日記=^=|||)
數學作業30號(星期三)先影印左=口=|||而家都趕到一半做完>^<~感謝神~ 堅持唔抄!就算俾老師話都好啦=^='''做得幾多得幾多嘛~ 不過真係得閒要複習下=_=...咁多都唔記得... ... 我要問你地先得啦!>口<'''
-----------------------------------------
今日係中二既新開始=^=
我打算唔玩體育~其實我一直都放唔低架...到而家都仲好想玩~不過如果唔係神...我真係唔會做d個決定。實在,比賽時間雖然唔係個個月都有,但係都左到我番教會,同埋我都要係讀書到下D功夫了...(會唔會真係努力就...相信會啦=^='')
我另外仲打算班上既野,冇咪必要都唔理。點知=_=|||我非常之榮幸...中一既副主席,中二升上主席。多謝各位既支持=_='' 不過,班長(肥N姨姨)唔只係一個班長,仲會係我地班既「神秘副主席」。因為好多事佢都會幫手、俾意見、帶領其他同學為班做事等等。 其實點解當初要搵佢做班長呀=口=,應該佢做主席嘛!
校規因為我地既校長...嚴得非常之好=^='' 不過有時都好似班長話:太急進了。 努力提示:記得壁報版星期五前要做好。
遲到就扣級數...留堂...0口0... 都好既...免得我地成日遲到~我都唔想遲到>口<'''
基本上,2D都係我地1D班人馬既「地頭」...大部份係我地既人唔講啦,班會人員大部份都係我地人=_=||| 拿拿拿...係你地自己唔提名炸,唔關我地事=_= 仲有,班長話:始於係自己班,唔係班會既人都要出一分力呀!(當然係代全班會人員出聲啦=^='' 呵呵... +)
唔係好念到有咩講喇...下次再見=^=
THE-2ND OF TODAY//
|
| 我幾時打︰2006-09-02 12:07 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] God Love you/\^/\ |
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|