| |
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: Sarah 性別: 女 國家: 香港 地區: 西貢區 |
| MORE... | | |
| |
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 11
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 1014 | |
 | |
 |
2012 年 1 月 4 日 星期三  | |
|
|
唔比上fb 仲可以上qooza :p
被關的第1天~~~
今日幾充實
係自修室都溫得幾耐;)
今日考作文同綜合麻麻地啦~___~
d勁人太多啦~冇得比@~@
我假期呀媽同個可惡既細佬都會番大陸
咁姐係可以比人上黎屋企玩同on fb 啦~~a_a
不過其實我上都唔知啦佢a_a,
算~要做乖女呀嘛@~@
順便戒左上facebook既惡習都唔錯;)
eng writing 冇信心好冇-,- 英文最差v_v
打到咁多, 宜家因為冇得上facebook 所以日日都會打;p
see you tomorrow:p
分類: 日記 | | |
|
|
|
 |
2012 年 1 月 3 日 星期二  | |
|
|
好野:) 真係唔知邊個先做到你口中既所謂乖乖女!
你要咁諗你個女, 冇辦法
你要聽你個仔費up, 我都冇辦法
你叫到 我冇得唔屈服架:)
fb上埋今日冇得上FINE:)
mid-year後 要放左學5:30前番到:) FINE!
好慶好冇;) 唔中意比人屈ok
乜料我唔可以有男仔朋友, 呵呵好笑到你:)
你是否快到更年期? :)
中意小事放大, i know 以小見大 唔錯喎:)
自問我都聽哂你講
但係點解你唔可以理性聽下我講呀!
唔好咁無理取鬧呀;@
好我今次比你個仔害死
都就黎比你逼死:')
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2011 年 12 月 29 日 星期四  | |
|
|
我到底傻唔傻得起?
係夢裹面拖住你隻手
真係好好好幸福;$
但係點都要醒
夢始終都會有完既一日
我細心想過
停在今天這一處也不錯
越過知己的親密 然而未有擁吻過
共你這麼的曖昧 已得到甚多
可能都真係已經夠啦
曾經諗過將呢種感覺默默放係心裹面
我唔知道呢種感覺會唔會再次浮現出黎
所以我下定決心忘記你
也求你別到我夢中讓我想起你
我知道我不配
不配喜歡人:(
宜家最想既係唔再諗任何野
專心溫好d書!.v.
好! 聽日去自修室溫書LOL
mid-year! no problem:)
送首歌比你地;)
Twinkle twinkle litter star,
Can you tell me where you are??
I've lost my way away too far,,
Bring me back to where you are.
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2011 年 12 月 17 日 星期六  | |
|
|
病都係想逃避現實
宜家現實逃避唔到
咁可以點
問題點先可以解決?
我宜家先明白把聲對我係有幾重要/_\
我要加油呀LOL
分類: 日記 | | |
|
|
|
 |
2010 年 10 月 31 日 星期日  | |
|
|
那我咁耐冇打係咪應該比多幾個Cm先~
大家識做架啦XD
係St. Mark's School識左好多個Friend
我識左個Friend叫Apple
佢好好人... 又成日咩都同我講
佢好堅強...但係內心好軟弱
簡直係我o既救星~
我前面隔黎個個(男仔)好搞笑
雖然有時睇個樣好似好傻...乜都唔識...
但係讀書好勁...
答問題前總會'um...um...'
XD笑死我~~
仲有個人個不得不提
因為佢實在太衰啦
成日打我...
我係小學都未俾人打過架~
雖然係咁但係佢都成日帶俾我歡樂
原來教我地L.S個呀sir住係將軍澳中心
仲有個把聲尖過D女仔o既男仔住係唐明宛
教我地Math 加班主任o既Mr.Lai
成日搞爛gag~
清廚特=changed XD
成日講'How come!!!!' XD
仲有'Look at my mouth...' XD
實在太好笑啦
雖然我讀書唔叻但係
Math加英文老師好俾心機教我
我實在太開心啦
加入左Girls' Basketball team
D師姐好好人,好nice
打inter-house
好有滿足感
入左兩球~~
係Basketball team 操得好辛苦!~
星期五操到6:30
7:30先番屋企
好掛住...
Bonnie
Auwing
Zita
Koey
Suki
sophie
Kong Shan
Joyce
仲有好多好多~~
D男仔都係~~
星期一可能會番TKOCPS~~
我要努力讀書~~
寫完啦~~
比Cm啦
分類: 日記 | | |
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | »
|