SarahChen530 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
幸福一直都在;)
shoot 出正能量:D
 
 
我 的 資 料

暱稱: Sarah
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
 
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最 新 日 誌
2-14 情人節快樂:D
2012-01-21
2012-01-13
2012-01-10
2012-01-05
日 誌 分 類
全部 (11)
日記 (5)
未分類 (6)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 11
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 1014
RSS Feed
2012 年 1 月 4 日  星期三   晴天
   
2012-01-04

唔比上fb 仲可以上qooza :p

被關的第1天~~~

今日幾充實

係自修室都溫得幾耐;)

今日考作文同綜合麻麻地啦~___~

d勁人太多啦~冇得比@~@

我假期呀媽同個可惡既細佬都會番大陸

咁姐係可以比人上黎屋企玩同on fb 啦~~a_a

不過其實我上都唔知啦佢a_a,

算~要做乖女呀嘛@~@

順便戒左上facebook既惡習都唔錯;)

eng writing 冇信心好冇-,- 英文最差v_v

打到咁多, 宜家因為冇得上facebook 所以日日都會打;p

see you tomorrow:p

 

 


分類: 日記
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2012 年 1 月 3 日  星期二   晴天
   
doon!:')

好野:) 真係唔知邊個先做到你口中既所謂乖乖女!

你要咁諗你個女, 冇辦法

你要聽你個仔費up, 我都冇辦法

你叫到 我冇得唔屈服架:)

fb上埋今日冇得上FINE:)

mid-year後 要放左學5:30前番到:) FINE! 

好慶好冇;) 唔中意比人屈ok

乜料我唔可以有男仔朋友, 呵呵好笑到你:)

你是否快到更年期? :)

中意小事放大, i know 以小見大 唔錯喎:)

自問我都聽哂你講

但係點解你唔可以理性聽下我講呀!

唔好咁無理取鬧呀;@

好我今次比你個仔害死

都就黎比你逼死:')


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 12 月 29 日  星期四   晴天
   
2011-12-29

我到底傻唔傻得起?

係夢裹面拖住你隻手

真係好好好幸福;$

但係點都要醒

夢始終都會有完既一日

我細心想過

停在今天這一處也不錯

越過知己的親密 然而未有擁吻過

共你這麼的曖昧 已得到甚多

可能都真係已經夠啦

曾經諗過將呢種感覺默默放係心裹面

我唔知道呢種感覺會唔會再次浮現出黎

所以我下定決心忘記你

也求你別到我夢中讓我想起你

我知道我不配

不配喜歡人:(

宜家最想既係唔再諗任何野

專心溫好d書!.v.

好! 聽日去自修室溫書LOL

mid-year! no problem:)

送首歌比你地;)

Twinkle twinkle litter star,
Can you tell me where you are??
I've lost my way away too far,,
Bring me back to where you are.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 12 月 17 日  星期六   晴天
   
2011-12-17

病都係想逃避現實

宜家現實逃避唔到

咁可以點

問題點先可以解決?

 我宜家先明白把聲對我係有幾重要/_\

我要加油呀LOL

 


分類: 日記
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2010 年 10 月 31 日  星期日   晴天
   
在 St.Mark's School的日子

那我咁耐冇打係咪應該比多幾個Cm先~

 大家識做架啦XD

係St. Mark's School識左好多個Friend

我識左個Friend叫Apple

佢好好人... 又成日咩都同我講

佢好堅強...但係內心好軟弱

簡直係我o既救星~

我前面隔黎個個(男仔)好搞笑

雖然有時睇個樣好似好傻...乜都唔識...

但係讀書好勁...

答問題前總會'um...um...'

XD笑死我~~

仲有個人個不得不提

因為佢實在太衰啦

成日打我...

我係小學都未俾人打過架~

雖然係咁但係佢都成日帶俾我歡樂

原來教我地L.S個呀sir住係將軍澳中心

仲有個把聲尖過D女仔o既男仔住係唐明宛

教我地Math 加班主任o既Mr.Lai

成日搞爛gag~

清廚特=changed XD

成日講'How come!!!!' XD

仲有'Look at my mouth...' XD

實在太好笑啦

雖然我讀書唔叻但係

Math加英文老師好俾心機教我

我實在太開心啦

加入左Girls' Basketball team

D師姐好好人,好nice

打inter-house

好有滿足感

入左兩球~~

係Basketball team 操得好辛苦!~

星期五操到6:30

7:30先番屋企

好掛住...

Bonnie

Auwing

Zita

Koey

Suki

sophie

Kong Shan

Joyce

仲有好多好多~~

D男仔都係~~

星期一可能會番TKOCPS~~

我要努力讀書~~

寫完啦~~

比Cm啦


分類: 日記
 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


« | 1 | 2 | 3 | »