| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 1 日 星期一

|
第一天  |
今日係學校既迎新日,
今日除左我地建築工程系(CN),仲有工程系,
係Hall坐左近四個鐘之後,終於有得行下,
跟住d師兄行左學校一個round,
主要都係行LRC,即係圖書館+電腦室+自修室+會議室,
LRC又大,又開陽,佈置到好似屋企咁舒服,
行完之後,去到課室見到班主任,
係個斯文靚女,睇黎學校既生活應該都會幾開心。
P.S. I saw someone look like "詹志輝".
|
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
今日咪一齊食左飯~~ 唔使太掛住我,朋友呢d野,記住係心入面已經夠, 我點會忘記你呢~ 我地曾經共渡人生中一段美好嘅時光~~ 我永遠都唔會忘記!!
|
|
|
yin827 於 2008-09-01 06:55 PM 發表:
睇來你都幾滿意間學校..^^ 今日返到學校,好多朋友都唔係到,好似去左間新學校一樣,好唔習慣呀~ miss you so much~ 識到新朋友都唔好忘記我呀~!!
|
|