★''[祈]...
活躍開朗的日,安靜舒心的夕,圓缺無常的月,多愁善感的夜,
  時間是美麗的,但大自然更美,它筆下的畫作,每一幅都巧奪天工,
    美得讓人不禁嘆息,它只在當下,可一不可再。
Sasuki4moon
暱稱: ﹍★+"Μσοηκ ι..]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
The Latest Blog
Long Time No See
生活小札
要幸福哦~
Love unplugged
那些年
Category
全部 (373)
心所 (7)
心活 (141)
心愛 (21)
心緒 (133)
校園 (26)
逸緻 (29)
興趣 (16)
Your Messages
最近三個月尚無任何留言

My Friends List

Links
靜靜的海洋-伊能靜
Belomorite
Joe
My Picasa
Wings妍
Wing嫻
日的惡魔小站
伊靛園
台灣部落格天后-彎彎
阿LiNG
書中龍
魚媽與小魚
雲海Blog
2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天

第一天 愉快

今日係學校既迎新日,

今日除左我地建築工程系(CN),仲有工程系,

係Hall坐左近四個鐘之後,終於有得行下,

跟住d師兄行左學校一個round,

主要都係行LRC,即係圖書館+電腦室+自修室+會議室,

LRC又大,又開陽,佈置到好似屋企咁舒服,

行完之後,去到課室見到班主任,

係個斯文靚女,睇黎學校既生活應該都會幾開心。

P.S. I saw someone look like "詹志輝".

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Sasuki4moon 的日誌)


Sasuki4moon 於 2008-09-02 09:56 PM 發表:
今日咪一齊食左飯~~
唔使太掛住我,朋友呢d野,記住係心入面已經夠,
我點會忘記你呢~
我地曾經共渡人生中一段美好嘅時光~~
我永遠都唔會忘記!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yin827 於 2008-09-01 06:55 PM 發表:
睇來你都幾滿意間學校..^^
今日返到學校,好多朋友都唔係到,好似去左間新學校一樣,好唔習慣呀~ miss you so much~
識到新朋友都唔好忘記我呀~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]