今日唔知咩事,,會樣野都黑到死,首先英文測驗,,,,,,,,我錯左好多無聊野,都唔知扣左幾分,,之後落堂,,比美芬miss叫左我去攞部唱機落去佢office(因為kam庭落左去食早餐,,平時佢攞開)捻住拎完收工,點知佢仲叫我上甲班攞埋戈班戈部,,,,,天呀,甲班六樓呀我又上又落,,總共行左18層(上落加埋),,,自此,我就好似去左18層地獄禁,,,黑上加黑,,,電腦堂測驗,,本來我自信滿滿,,,,,,一開始已經快kam庭同低b貞幾部,,,,但,,正當我想交ge時侯,,,,,,photoshop即將關閉,,,,(關閉),,,(詳細資料),,,,,唉,,當我做多次ge時候,,部機又係禁,,真想一拳打屎爆佢~之後一番波折我終於交了,,但已為時已晚...人地一早都交曬...由第一變做差唔多最尾ge滋味原來係禁~~點會禁嫁!!!!!!!!!(所以送首愛神比你地聴,等你地feel下我e加ge心情,唔鐘意可以按Esc)仲有張會計,,本來我捻自己d字唔靚,,叫人幫手,,點知個黃章英抄漏一行,,,搞到得c+........夠la夠la,,我真係受夠la,,,今日咩事呀~ 上完電腦組我走戈時,,見到人地班又男又女做壁報,,,幾開心,,但我就,,,,,,,,,,,,,唉,,,,,,,除左e樣仲有photoshop張4R考試同5科大測~天呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|