今日星期日,,琴晚去同樹仁慶祝佢ge18歲生日~唔知點解成晚飲得一杯,,但個頭有少少暈,,,,無奈!!!!搞到今朝成11點幾先起身~之後成日除左上一陣網之外其他時間都係畫壁報d野同畫photoshop d野,,救命>><<直到e加10點,,咪睇我以為搞點曬d野,,,地理都未睇過!!!!!!!Nancey佢地e加應該打緊邊爐吧~呵呵@@!!!!