冇打兩日blog,,,今日打番,,,前兩日冇咩特別發生,,,只是我d運番黎,,測左地理,數學,,,我都識,,,,而歷史我竟然奇蹟地合格 - 有64分,,哈哈!!!最開心並唔係我合格,,係因為我同kam庭ge仇敵 - 超形癈左,,得54分,,所以,,,,,我真係有d心涼ge感覺!!!鬼叫佢成日串人,,佢都有今日la!!!!^^今日下晝上體育堂之前,,,我做左件蠢事,,就係意外地撞埋條柱到,,,,,,搞到大陽穴戈度冇左舊肉........真係一d都冇誇張,,流血流到5點先停,,,搞到我有d暈暈地!!!!!不過體育考試入到5球,,唔洗補考!!!呵呵()()
|