其實我都唔知我有咩咁忙...但總覺時間唔覺用~ le幾曰日日都好攰...唔知係唔係上左一堂激烈的運動課= = 堆積如山的工課終於做剩數學的一題= = 近排越來越覺得自己不像自己了~why? 人生為何那麼多抉擇? 有好多野想問...幾廿個為什麼- - 有d野不想再去理了(應該莫不關心) 總覺得今年的事我應付唔來,但還是要去挑戰! 挑戰自己的極限...真係衰左ge都叫有努力過! 今年真係要聽xx話齋.....一字記之曰:忍! 要做個乖孩子,聽聽話話^田^