20/7, 21/7, 24/7.......-v-
番左學校做2工ar~!!!! 得3個人ja...
= =" 宇la, 業la , 同埋我 na.......-3-
um ..... 做d咩呢....?!! 0_0...
就係;; 整禮物送比{4川d小朋友} na xdd'
xXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx
{ 晴晴晴 } < ↓卡片套ar ^v^ >


{ 糖糖糖 } 我自己整完都超中2呢個ar....
=3= 超想帶佢番屋企.... ^^希望個小朋友中2 laa~!!!!!



xXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx
{ 業業業 } xddd" 哈哈哈!!! 好搞笑ar 佢隻野;;; -v-
< ↓ 不過係;; 未 完成圖 =3= >

{ 業 + 宇 } ;; < ↓ 0v0 平安袋ar !! >

xXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx
{ vs2 整ge ↓ }
xdd" ( 哈~!! 隻雞雞;; ar翠 整ga...>v< 超得2 !! )

xXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx
\(=____=)/ 搞事的.....!!!!

冇luuu.... v_____v 之後都5洗番luuu~!!
祝大家 ;;身體健康!!! 弓喜發才!!!! 心想事成!!!
c0mm3nt=) ThZzzz*