| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
| 避,, |
分類: 感 想 的' = ) |
原來我一直在逃避自己的感覺,,,
曾經對人說,,
"自己的感覺只有自己才最清楚的!!"
可是,,
今天卻反問自己,,
我真的清楚自己的感覺嗎???
真可笑-_________________-
--------------------------------------------------
今日太開心了,,
廣廣佢地可以入A班牙,,
咁我地以後既日記就冇咁灰了!!
|
|
|
那句話好似是你對我說過喔~
感覺是高深莫測,
變幻無常的玩意,
但,這並不可笑!
努力吧!努力面對自己的感覺喔~
-----------------------------
嘻"
的確是令人振奮的消息哇,
但記住言是暫定而已,
還是靜心等候正式的吧(笑)!
P.S.我的日記早已比灰更灰了,
心死的感覺籠罩住整個Diary...
|
網主回覆
是的,,
我是對你說的,,
好的!!
我會的!
我會努力搵返自己既感覺-_______________-
===================================
冇錯牙,,
真係太開心啦,,
我好想快d到23號啦,,
咁就可能知道了!!
====================
因為這樣,,
我未不要自己既日記再變得更灰啦,,
努力改變它!!(點變都咁樣衰,,)
你也努力收改變自己既日記啦,,
唔準咁灰啦!!! Posted at 2006-08-20 11:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zoe 於 2006-08-20 02:02 PM 發表:
係牙,,
好開心牙,,,
可以同廣廣一班喔,,,
ya!!
|
網主回覆
55,,
我都好開心牙,,
呵!! Posted at 2006-08-20 03:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|