見到D FD開左D BLOG好似几好玩...
我又開個來玩玩..... -V-
連續搞左几日先將所有GE背景呀...一大爛餐GE東東搞掂∼∼
找D圖找到我死死下∼
不過終於搞掂...出來GE效果我几鐘意∼
呢几日又差D忘記呢個BLOG...今日彈左上來∼
先知有人來過∼ ><
令我有種罪惡感...因為入面物都冇∼ = ="