| 2010 年 1 月 9 日 星期六 2010-01-09 06:43 PM |
| 除左無奈 ...都係無奈 |
|
今日原本 打算返興趣
點知..今日藍球班吾洗上..
我同關輝走左去打藍球
打到過晒龍....吾記得去上奧數= = 算啦..就冇去上左
跟住同東林兄去小泉 食野..
見到k關-3-
之後返屋企換3 出去又打藍球-3-
同黑奴,白目去左青洲打...
同3個賓仔開場...=3=
比我屈機A_A哈哈...係學校冇手感..係青洲好好手感@@
跟住.....
.........打左好耐之後........
我一雙腳起跳...2隻腳ge小腿抽晒筋...Oh,no!!!
頂佢個肺..邊有可能丫..一齊抽筋...無奈= =
.成2大舊肌肉出左黎..D賓仔o嘴..
跑得短跑多...冇計...唉..我都吾想..我反而想高多D
之後就休息 冇打....
班賓仔好型A_A 好似電影戈D恐怖分子a_a
有個仲問我囉電話-3-..."(哈..我太勁啦...連賓仔都想約我去打波xD)
跟住...狗爺黎左開2vs2
打到6:00歸家lu...
隻腳仲係好痛...唉....
|
| |
|
|
S_TOW 於 2010-01-13 12:00 PM 發表:
CM
|
網主回覆
= =thx Posted at 2010-01-10 11:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
n0w_b 於 2010-01-09 08:56 PM 發表:
哈哈.賓仔你都岩=w='
|
網主回覆
岩你多D A_A Posted at 2010-01-09 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
洗吾洗我比佢電話你.. Posted at 2010-01-09 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
= = Posted at 2010-01-09 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
k_0127 於 2010-01-09 08:11 PM 發表:
d賓仔想溝你呀~
|
網主回覆
- -
咪搞我... Posted at 2010-01-09 09:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
m0nDaY 於 2010-01-09 07:28 PM 發表:
咁你有冇比電話佢呀~ 哈哈~
|
網主回覆
比左-3- Posted at 2010-01-09 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|